Hostel
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor 7 Sages International Youth voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hostel 7 Sages International Youth in het Nederlands

Prachtige gebouwen en leuke kamers

laurena
16-10-2013

Het is een hostel maar het doet vrij luxe aan. De kamers hebben een fijne douche met een enorme douchekop. Wel sober ingericht, maar het is immers een hostel! Eten in het hostel zelf is erg goed. Vooral de wonton soep! Afstand naar trein/busstation is zeer goed te lopen. Zelfs met zware backpack op je rug.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een oase van rust in Xian

Truus
9-2-2010

Heerlijk, authentiek hostel waarbinnen je geen idee hebt dat je middenin een miljoenen stad bent. Heel Chinese atmosfeer en eenvoudige, maar goede kamers. Wij kwamen 's ochtends aan met de trein en werden van het station gehaald. De taxi werd zelfs voor ons betaald (we voelden ons bijna beschaamd). Heel vriendelijke ontvangst en prima ontbijt en diner op het gezellige terras. Wij hebben er heerlijke dagen gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2008

Sfeervol, authentiek complex en omgeving.

Anne Dankers
28-8-2009

In 2008 hebben we 6 weken gelogeerd in dit Youth Hostel. We kozen voor dit adres vanwege zijn prachtige ligging in een authtiek Courtyard Complex, inclusief binnentuintjes verbonden door originele maanpoorten en op aanraden van iemand die we in Shanghai ontmoet hebben. We hebben genoten van de mogelijkheid buiten op een binnenplein het ontbijt en het diner te gebruiken. De keuken heeft een uitgebreid menu met keuze uit de Chinese en Westerse keuken. We hadden een twee persoonskamer die goed schoongehouden werd, evenals het gehele complex. Het personeel spreekt Engels, was enthousiast en hulpvaardig. De omgeving is echt chinees, weinig Westerlingen en het straatleven tiert er welig. Aanrader is het naast gelegen park, waar altijd wel iets te beleven en te zien is. Een persoonlijk minpuntje waren de films die 's avonds op het terras vertoond werden.

Gereisd Met partner in mei 2008

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesWasserette

• AdresQixianzhuang Bei-Xin Street 710004(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel 7 Sages International Youth in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel 7 Sages International Youth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.