Reviews over Wuxi

good choice in Wuxi new District

Thomas Pernau
    14-5-2011

The hotel is conveniently located 100 m off the main drag Chang Jiang Lu, behind Feng Huang hospital. All major bus lines go through there. Two supermarkets with western food within walking distance. Shopping mall with restaurant complex within walking distance. The hotel itself has German windows that keep the honk, dust, heat or cold outside.

Schitterend hotel

mark.dunnink
    30-6-2010

Wuxi Platinum Hanjue is een mooi hotel met super kamers.

Vriendelijk personeel.

Excelente

Alexander
    17-4-2010

Hubin Hotel em WUXI é agradável, ótimo para reuniões, limpo pena que quando eu estava hospedado a piscina estava em reforma. mas é lindo. e pretendo voltar. Espero voltar este ano no mes de maio a julho.

zakelijk hotel met goede kamers

G.Kuiper
    3-2-2010

Het hotel is een goede middenklasser, met mooie kamers. De directe omgeving is niet interessant, al is er op enige loopafstand het Taihu lake met parken en tuinen. De keuken is goed, ook het westers ontbijt. Prima hotel voor een zakelijk bezoek, minder voor vacanties.

Sehr gutes zentrales Hotel in Wuxi

Jürgen Kierst
    8-8-2009

gute zentrale Lage, sehr gutes günstiges Frühstück (5€) saubere gut eingerichtete Zimmer (40€) , Günstig mit Internet PC ,gutes westliches Essen in der Bar.Ich war dort schon 8x.Kann ich unbedingt weiterempfehlen

Wuxi scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews