Suzhou

We hebben een aantal aanbieders voor Suzhou voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Suzhou voor je op een rij gezet:

Reviews over Suzhou

Nog veel gerochel op straat

Astrid
    26-7-2013

Het gedeelte van de stad waar wij zaten is erg vies. Er rijden veel electrische scooters om de luchtvervuiling terug te dringen. Er zijn een paar leuke attracties, zoals een boottochtje en een bezoek aan een tuin.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Absolute aanrader

R.v.S.
    3-1-2011

Suzhou is een stad met veel mogelijkheden om te bezoeken, prachtige tuinen diverse kanalen vele gebouwen en bruggetjes in de orginele staat, zoetwaterparel kwekerijen, zijde fabriek etc. S'avonds is er in de tuin van de meester van het net een soort doorlopende voorstelling je veranderd steeds van plek, en weer begint er een nieuwe voorstelling zowel toneel als muziek, geweldig om mee te maken. Suzhou ademt ook rust uit in de binnenstad kom je haast geen auto's tegen een verademing, Suzhou is zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

grote, drukke chinese stad met vooral veel prachtige om te

Marc Dussart
    17-7-2006

grote, drukke chinese stad met vooral veel prachtige tuinen om te bezoeken veel eetgelegenheden (ook westerse restaurants) weinig chinezen die Engels spreken ook veel winkels, o.a. grote shoppingcentra en carrefour waar alles te vinden is

Gereisd Met vrienden in mei 2006
Suzhou scoort een 8,2 uit 10, op basis van 12 reviews