Hotel Four Points by Sheraton Shenzhen

We hebben een aantal aanbieders voor Four Points by Sheraton Shenzhen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Four Points by Sheraton Shenzhen in het Nederlands

Enorm gastvrij en zeer culinair!

E.
22-11-2010

In verband met werkzaamheden twee nachten in dit hotel verbleven. Personeel is zeer gastvrij en wil je ten alle tijden ten dienste zijn. De "gewone" kamers zijn voor Chinese hotels van deze klasse zakelijk ingericht maar beschikken over alles wat je maar nodig denkt te hebben. De diverse restaurants zijn formidabel, het Japanse restaurant sprong er helemaal uit: je eet voor een habbekrats de meest heerlijke gerechten, krijgt leuke adviezen van het bedienend personeel en aten zodoende een portie supergrote oesters (12 stuks voor twee personen) voor het luttele bedrag van 6 euro (!) als tussengerecht. Het is ook een belevenis om 's-avonds in het donker te gaan zwemmen op het dakterras; je kijkt prachtig uit op deze stad die destijds door Mao is aangewezen om te experimenteren met de westerse economie. De inwoners verdienen zodoende gemiddeld 10 maal zoveel als elders in China en in 1990 had Shenzen nog slechts 12.000 inwoners maar 15 jaar later 12.000.000! Ten slotte: een geweldig hotel!

Gereisd Zakelijk in januari 2005

Geweldig hotel

Lia Voogd
24-10-2009

Wij hebben onlangs in het Four Points by Sheraton gelogeerd en hebben een fantastich verblijf gehad. Zeer voorkomend en vriendelijke personeel, een ontbijt dat je voorstellingen te boven gaat (er is werkelijk van alles te krijgen) en de kamers zijn gewoon super. (prima bedden!). De ligging is precies goed, op wandelafstand van de grens met Hong Kong en goede trein verbinding er naar toe. Ook de bezienswaardigheden zijn met de taxi goed en snel te bereiken. Iedereen die het echte China nog nooit gezocht heeft, kan hier zeker aan zijn trekken komen.

Gereisd Met partner in september 2009
2008

prima hotel!

manders.carijn
13-11-2008

Uitermate tevreden, de service is uitstekend waarbij alle mederwerkers ook nog zeer goed Engels spreken. De hotelkamers zijn niet bijzonder groot maar voorzien van alle gemakken. Ligging t.o.v. railway station en luchthaven ongeveer een half uur.

Gereisd Zakelijk in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Points by Sheraton Shenzhen in Shenzhen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Points by Sheraton Shenzhen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.