1 review over Hotel Dayhello in het Nederlands

Gemiddeld hotel

Maaike
21-6-2010

Plus: - Prima eigen restaurant - Alles oogt verzorgt en netjes

Delta: - Dancing om de hoek, zorgt 's nachts voor veel lawaai - Luidruchtige Chinezen gedurende avond/nacht. Zeker als je van een jetlag moet bijkomen niet fijn.

Gereisd Zakelijk in maart 2010

• WifiGratis

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dayhello in Shenzhen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dayhello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.