Hotel The Bund Riverside

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Bund Riverside voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel The Bund Riverside

• 9stef_post23-08-2011

Fantastisch hotel

3-persoonskamer is een suite, panoramisch zicht, kamer even groot als ontbijtrestaurant. Super de luxe badkamer, bad, inloopdouche, aparte wc. Gratis computer op kamer! Belgische bieren: Chimay, Duvel, enz. in lobbybar. Alles wat je maar kan bedenken is voorradig: pantoffels, tandenborstels, badjassen, gratis drinkwater, thee, koffie, minibar, safe, geluidloze airco. Op wandelafstand van autovrije shoppinstraat en The Bund. Heel vriendelijk Engelssprekend personeel.

Met vrienden

• 9Gino en Jan04-08-2011

Centraal hotel met prachtig uitzicht op Pudong

Dit hotel hebben wij twee keer bezocht. Het is erg verzorgd, kamers zijn wat aan de kleine kant, maar het prachtige panoramische zicht maakt dat goed. Goede bediening en vriendelijk personeel. Ze spreken Engels, wat op zich al een rariteit is in China. Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Het hotel ligt vrij centraal, op wandelafstand van The Bund en Nanjing Road.

• 9paul_smolders01-02-2011

Goed hotel op prima lokatie

Goed hotel met ruime en moderne kamers. Prachtig uitzicht vanuit het restaurant op de bovenste verdieping. Maaltijden zijn aan de prijzige kant maar er zijn prima restaurants in de niet te verre omgeving. Goed bereikbaar vanaf het vliegveld, Slechts een paar honderd meter verwijderd van ondergrondse lijn 2 die rechtstreeks naar het vliegveld gaat.

Met vrienden

• 8Ron04-01-2011

Net hotel met goede ligging

Mooi hotel met ligging vlakbij de Bund en Nanjing road. De kamers aan de achterkant hebben een fantastisch uitzicht op de skyline van Shanghai. Ook vanuit het restaurant op de bovenste verdieping een prachtig uitzicht. Zeer behulpzaam personeel en spreekt redelijk Engels. Ruime kamers met kingsize bedden, wel wat hard. Vloerbedekking, TV met enige Engelse zenders. Roomservice. Gratis kluis en vrij dure minibar. Airco. Goed ingerichte badkamer met gratis kammetje, zeep, badschuim en tandenborstel met tandpasta. Ondiep bad. Gratis gebruik badjassen en slofjes. Het ontbijt is wat karig, m.n. de broodkeuze en de tafels niet altijd voorzien van schone tafelkleden. Bar en toeristenwinkeltje ontbreken ook niet. Het hotel en de kamers zijn goed geisoleerd en wij vonden het een oase van rust. Kortom, wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Met oudere kinderen

• 8henk1763403-01-2011

Fantastisch gelegen.

Prima hotel. Echter veel te harde bedden en arico werkte niet, buiten was het ijskoud en op de kamer bloedheet, de airco blies enkel warme lucht. Voor de rest was de kamer prima.

• 8luc+magda17-04-2009

Value for money,

Bezocht in apr09. Dit hotel ligt langs de Suzhou River, langs Beijing Rd. en op slechts 500m van Nanjing Rd. Riante hall, annex coffee shop en prullaria winkeltje. Correcte service en ontvangst. Spijtig dat de kamers vasttapijt hebben; Shanghai is een vuile stad, voortdurend zijn er werken, modder is alom en dus is de vloerbekleding ronduit vuil, ik durfde mijn slofjes niet uitdoen. De ruimte o/d 18de etage doet dienst als ontbijtzaal, Europees restaurant, wijnbar en lijkt daardoor nu al uitgeleefd. Goed maar onverzorgd ontbijt aan te weinig tafeltjes door onbehouwen personeel. Drankjes in de minibar zijn veel te duur en dus... smokkelen uit de supermarkets op de vlakbij gelegen Ningbo Rd. (er is daar op een hoek een uitstekende cofeeshop "85", 24u open. Dit is een goed hotel, correct geprijsd, centraal gelegen.

• 9Luc Denayer07-11-2005

Zeer stijlvolle,luxueuze, gezellige kamers.Schitterend ontbijtbuffet.Zeer gunstige ligging ten opzichte van de beroemde Bund, Nanjinstraat, Plein van het Volk met de opera en het niet te missen Shanghai museum! Minpuntje is het gebruik van voltapijt op de kamers ...en het personeel in het restaurant spreekt Chinees en ...Chinees.

Anders

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages