Hotel Sofitel Hyland Shanghai

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Hyland Shanghai voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Sofitel Hyland Shanghai

• 8amcdevries24-09-2013

Prima hotel

Wij hadden een mooie kamer met een fantastisch uitzicht op de clubfloor - een aanrader! Een goed verzorgd a la carte ontbijt en 's middags even bijkomen met een hapje en een drankje op de clubfloor. En de concierge heeft ook goede connecties; 's middags nog een tafeltje met uitzicht op The Bund en Pudong weten te regelen voor één van de populairste tenten in de stad!

• 10alpremo29-09-2010

Superb, voor herhaling vatbaar

Hotel ligt in de voetgangerszone van de Najing Road East. Werkelijk fantastisch, als je van wat grootstedelijke drukte houdt, je stapt het hotel uit en je bent er al. De Nanjing Lu is een winkelstraat van 6 km lengte, waarvan ca 1,5 km voetgangerszone. Dicht bij de Bund en bij Peoples Square. Metrostations direkt in de buurt. Hotel heeft een geldautomaat, die 24 h/dag bewaakt wordt. Je kunt er uitstekend eten, uitgebreid ontbijtbuffet met oa een koksafdeling waar je a la minute bijzondere wensen kunt laten klaarmaken. Uiterst voorkomende bediening.

• 10Homerken19-11-2007

Zeer goed hotel. Ik verbleef er 4 nachten met zicht op de skyline van shanghai ... beneden sta je pal op Nanjing Road, dus een beter locatie bestaat niet. Ook service niet over te klagen om maar over het ontbijt op de 30ste verdieping te zwijgen ... uiteraard met zicht over Shanghai! Een aanrader!

Alleenreizend

• 10e.a. laban16-05-2007

prima hotel met uitstekende ligging. zeer goed ontbijt en diner als je dat niet buiten de deur wilt doen. Ook hier afdingen anders wordt het te duur.

Anders

0 tips over Hotel Sofitel Hyland Shanghai

0 vragen over Hotel Sofitel Hyland Shanghai

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenSushi

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages