5 reviews over Hotel Salvo International Business in het Nederlands

Fantastisch hotel met adembenemend uitzicht

hleene
20-5-2011

We hebben 5 dagen in dit hotel doorgebracht. Bij aankomst werd onze geboekte kamer gratis ge-upgrade naar een business executive op de 26e verdieping met uitzicht op de skyline van Shanghai. De kamer was ruim met een uitstekend groot bed. Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. De ligging van het hotel is goed, op loopafstand van de Bund en de grote winkelstraten. Vervoer met de Subway is goedkoop, snel en efficiënt.

Gereisd Met partner in december 2010

Dit hotel is beslist geen 5 sterren waard!

Keunen
3-2-2011

Ontbijt is van slechte kwaliteit. Bovendien staat het bedienend personeel tijdens het ontbijt steeds te smsen en loopt zeer verveeld rond. Chef van het restaurant verdoet zijn tijd met praten tegen het ene vrouwelijke personeelslid en houdt geen toezicht op de werkzaamheden.

In de lobby wordt ondanks het rookverbod overal door wachtende taxichauffeurs gerookt.

Het restaurant is 's avonds leeg. Spreekt voor zich!

Gereisd Met partner in januari 2010

Echte aanrader!

Olga Quivooy
19-8-2010

Zeer goed hotel! Wij hadden een kamer op de 18e verdieping met Bund view en dat is een echter aanrader! Je kijkt uit over de rivier en de Pearl TV-tower. Dit is met name 's avonds en 's nachts prachtig met alle verlichting. Service wat prima, bij de receptie wordt Engels goed verstaan, het ontbijt biedt, naast de traditionele Chinese gerechten, ook broodjes (toast en zoete broodjes), gebakken eitjes, yogurt en vers fruit en sappen. Het hotel ligt op enkele minuten lopen van de Bund. Taxi's stoppen er voor de deur en zijn zeer goedkoop. Er is een kleine supermarkt tegenover het hotel welke 24 uur per dag open is (frisdrank, chips e.d. goed te verkrijgen daar). Kortom dit hotel is een echte aanrader!!!

Gereisd Met partner in augustus 2010

2006

De executive de luxe room is voorzien van pc met feitelijk

hoey Lan
27-10-2006

De executive de luxe room is voorzien van pc met internetverbinding, feitelijk zijn er twee kamers, verbonden door schuifdeuren, ieder voorzien van eigen TV. Comfortabele, typisch Chinees ingericht met veel goud, warme uitstraling, ietwat kitscherig met veel goud-accenten.Badkamer is zeer royaal uitgerust, veel lichtpunten en erg veel attente voorzieningen, mooi uitzicht. Wij hadden een geweldig verblijf.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer net hotel in de binnenstad van Shanghai op van de en

Joel
25-9-2006

Zeer net hotel in de binnenstad van Shanghai op loopafstand van de hoofdwinkelstraat Najing road en Henan road. Het is dan ook prima te bereiken met de Maglev trein, gevold door de metro vanaf het Shanghai Pu-Dong vliegveld (PVC). Als men op eigen gelegenheid het hotel zoekt let er dan op dat het er in werkelijkheid niet zo glimmend en vrijstand uit ziet als dat de foto's op de site doen vermoeden. (ik ben er zelf langs gelopen) Kamers zijn erg ruim en prima onderhouden en het personeel uiterst correct. Anders dan de website doet vermoeden beschikken niet alle ruimtes over een pc, maar in het buisiness center zijn ze wel beschikbaar. Ontbijtbuffet is prima verzorgd, vooral de oosterse gerechten. Naar europeese normen zou het wellicht eerder een goed 4-sterren hotel zijn.

Gereisd Anders in september 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salvo International Business in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salvo International Business zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.