Hotel Rayfont Shanghai Xuhui

Hotel Rayfont Shanghai Xuhui

5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Rayfont Shanghai Xuhui voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Rayfont Shanghai Xuhui in het Nederlands

Te groot en onpersoonlijk

Elske
13-9-2012

Ons hotel was geupgradet naar gebouw A; de kamer die wij hadden was redelijk qua grootte , maar de ramen waren erg vies . De douche was redelijk , maar als uitvalsbasis naar de Franse Concessie was het prima .Vevelend was dat je wifi alleen kon krijgen in de koffieshop via een sms .Dat werkte dus niet op een Ned .telefoonnummer.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima ligging!

Simone
5-12-2011

prima ligging middenin Shanghai bij de franse consessie, erg leuk 's avonds!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Redelijk hotel met de kleinste kamer ooit!

Fam. Mos
17-7-2011

Alles hier is prima echter de kamer is zo klein dat wij onze koffers niet eens kwijt konden. Wel een erg leuke buurt omdat het Chineze leven rondom het hotel afspeelt vooral 's avonds!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

beter niet meer

marieke van de breevaart
10-5-2011

heel kleine kamer gekregen voor z'n vieren. Kreeg 2 eenpersoonsbedden, die heel hard waren. Sateliet tv deed het niet, net als de airco. Zou onbeperkt water krijgen, maar dit bleef bij 2 flesjes per dag. Geen zwembad, stond er wel in. Receptie waren niet echt vriendelijk. Huisghouding en restaurantmedewerkers zeer vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

Te doen voor 1 of 2 nachten

Yvonne
2-9-2010

Erg kleine kamer met keiharde bedden. Douchkop wa 10 jaar geleden al versleten en bij de wastafel had je een plankje voor je spullen op te leggen. Overal lag nog stof en de ramen zijn nog nooit gelapt. Het balkon was ook erg vies. Als je tegen de reiling leunde was je shirt zwart. Het was ook wereld expo in Shanghai dus het hotel zat ook erg vol. Er was internet aansluiting op de kamer maar daar moest je voor betalen. Ik zal er niet gauw meer naartoe gaan.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal kamers> 700

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rayfont Shanghai Xuhui in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rayfont Shanghai Xuhui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.