1 review over Hotel Motel 168 Tian Shan in het Nederlands

Echt een prima hotel

Lonneke
28-8-2010

Een hotel van een grote keten in China. Het is een heel erg goed middenklasse hotel. De kamers zien er netjes uit, wij hadden een wat grotere kamer met 2 kingsize bedden. Het was een ruime kamer en netjes verzorgt. Elke dag netjes schoongemaakt en opgeruimd. De bedden zijn wat hard, maar dat is overal in China.

De badkamer is netjes, ruime douche met een grote douchekop. Erg fijn.

De ligging van het hotel vonden wij super, net geen 10 minuten lopen van het metrostation Weining Road, onderweg kom je al wat winkeltjes tegen. De volgende halte ligt een flink winkelcentrum al en het is 6 haltes van People Square (centrale metrostation). Wij vonden het ideaal.

Enige nadeel: personeel kan geen (weinig) engels, maar ook dat: dat is op heeeeel veel plekken in China!!

Gereisd Met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel 168 Tian Shan in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel 168 Tian Shan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.