Hotel Meritus Shanghai JC Mandarin

1 review over Hotel Meritus Shanghai JC Mandarin in het Nederlands

Luxe hotel

JP
8-9-2013

Mooi zakenhotel. Alles prima verzorgd.

Gereisd Zakelijk in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meritus Shanghai JC Mandarin in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meritus Shanghai JC Mandarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.