Hotel Le Royal Méridien Shanghai

We hebben een aantal aanbieders voor Le Royal Méridien Shanghai voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Le Royal Méridien Shanghai in het Nederlands

2008

absolute topper

rik
4-11-2008

3 dagen verbleven op einde rondreis, kan aan iedereen worden aanbevolen, super ontbijt enkel overtroffen door Burj in Dubai

Gereisd met partner in oktober 2008

mega hotel

vanoverschelde
3-8-2008

TOP LIGING EN ENORM GROOT - VEEL TE GROOT - Wat een enorm probleem was in dit hotel was de security . er liepen 10 tallen mannen met oordopjes om u te volgen en in het oog te houden - overal heb je het gevoel gestalkt te worden zelfs tot in de sauna komen ze u volgen en begapen of vragen als ze u kunnen helpen .Mijn frigo was ook 4 dagen kapot en werdt nooit gemaakt. Niet aangenaam in dit lux gevang te verblijven.

Gereisd familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Super hotel met mooie kamers

Marian
8-9-2007

Super hotel met mooie kamers. Wij hadden een fantastisch uitzicht op 33 hoog. Er is een bar op de 65e en een op de 66e verdieping. Je hebt hier uitzicht over het hele centrum.

Gereisd met partner in Sat Sep 08 2007 10:37:06 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesKrant, Kluis, Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Geld wisselen mogelijk, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Royal Méridien Shanghai in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Royal Méridien Shanghai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.