Hotel Jin Jiang New Asia

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Jin Jiang New Asia

• 8Ab en Loes01-10-2010

aardig hotel in historish gebouw

Het New Asia hotel ligt niet in de meest aansprekende deel van Shanghai, maar het ligt wel centraal. In 10-15 min lopen ben je op de boulevard of in de belangrijkste winkelstraat. Metro op 5 min lopen. Onze deluxe kamer was netjes, schoon en ruim en had een schitterend uitzicht op de rivier en de skyline van Pudong. Het ontbijt verloopt wat chaotisch omdat er zo veel mensen zijn. Vreemd genoeg geen koffie/thee! Het personeel in het restaurant is niet bijster professioneel. De dinerkaart is echt Chinees en zal voor de meeste westerlingen niet erg aansprekend zijn. De incheck en de uitcheck aan de balie verloopt stroef, het personeel hier moet eens stevig onderhanden worden genomen over hoe met gasten om te gaan. Dat kan echt beter! Verder is het hier prima verblijven. De welbekende meisjes (een fenomeen wat je wel vaker tegenkomt in Chinese hotels) ook niet tegengekomen.

• 8Peter08-07-2010

Dichtbij The Bund

Het Hotel ligt vlakbij de Bund, de promenade langs de rivier. Het hotel is vrij eenvoudig, betaalbaar, en schoon. Ik heb er 2 nachten verbleven. Op mijn China rondreis was dit de eerste bestemming en een goed bed was mijn voornaamste pre. De bedden zijn proper en comfortabel. Het ontbijt is zeer uitgebreid, en je kan het westers of aziatisch samenstellen. Het hotel is een aanrader voor iedereen die dichtbij de bezienswaardigheden wilt vertoeven. Enkele stadsexcursies kunnen aan de receptie geregeld worden. Ik was er in de winter 2007/2008, dit was een bijzonder koude winter, met veel sneeuw in het anders gematigde Shanghai met dikke - temperaturen. Shanghai is een indrukwekkende stad met veel bezienswaardiheden en je kunt er goed shoppen, oud en nieuw liggen naast elkaar. Van vliegveld naar stad raad ik aan per magneet trein. Goedkoop en vooral erg snel (400 km per uur), je bent snel in de stad. Taxi's vanaf vliegveld zijn vak erg duur en chauffeurs weten vaak de weg niet.

Alleenreizend

• 7Carolien18-07-2008

De medewerkers die ons geholpen hebben, spraken slecht engels en inchecken en uitchecken kostte erg veel tijd omdat ze onze paspoorten en creditcard (letters) niet konden lezen. De lobbybar stikte van de muggen. Het ontbijt was heel divers maar de smaak was niet heel geweldig. De ligging van het hotel is wel uitstekend. Veel activiteiten op loopafstand. Wij hebben "de meisjes" niet gezien.

• 7Babs21-12-2007

Het hotel ligt heel gunstig ten opzichte van het centrum. Op loopafstand van de Bund en Nanjing Road. Kamers zijn netjes en schoon. Ontbijt stelt heel weinig voor

Met vrienden

• 7mark20-12-2007

Best een aardig hotel. Je moet er in China een beetje geluk mee hebben, en het is nieta altijd zo proper als bij ons. In de lobby vrij veel meisjes van plezier die contact met je zoeken. Veel restaurantjes in de buurt. En ook weer meisjes...

Alleenreizend

• 7Eugene24-06-2007

Leuk hotel met een mooie oude uitstraling in een spectaculaire moderne stad. Even een blokje om en je zit bij wijze van spreken weer in het oude China; twee blokjes om en je bent in een straat met leuke, spotgoedkope restaurants en een bepaald soort massage-salons; drie blokjes om en je bent op de Bunde, een prachtvolle en opwindende boulevard langs de rivier. Eten en drinken daar is nogal prijzig.

• 8Knoppie18-08-2006

Wij waren hier in juli 2006.De kamers waren mooi schoon en van alle gemakken voorzien.Het hotel ligt vlakbij vrijwel alle bezienswaardigheden.Het personeel was zeer aardig.Ook het uitgebreide ontbijt was goed verzorgd.

• 6holodoc30-03-2004

De kamers ruiken een beetje muf en het eten is niet echt lekker, ik zou nog even verder zoeken, alhoewel het personeel er erg vriendelijk is. De kamers zijn redelijk te noemen.

0 tips over Hotel Jin Jiang New Asia

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats