Hotel Grand Metropark Jiayou

Hotel Grand Metropark Jiayou

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Metropark Jiayou voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Grand Metropark Jiayou

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Tuin, VIP area
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Metropark Jiayou in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Metropark Jiayou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.