Hotel Fairmont Peace Palace

Hotel Fairmont Peace Palace

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag32°24°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fairmont Peace Palace voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fairmont Peace Palace in het Nederlands

2006

Eeen hotel met history! Alle groten der aarde logeerde hier

't Hoogje
4-9-2006

Eeen hotel met history! Alle groten der aarde logeerde hier. Real old English! Op de beste plek van de stad. Alle comfort in een super ouderwetse omgeving. Vergeet 's avonds vooral niet naar de bar te gaan met live jazz.

Gereisd Alleenreizend in november 2004

Zeer prachtig hotel, gebouw honderd jaar oud

Robert Van der Cruys
2-4-2006

Zeer prachtig hotel, gebouw honderd jaar oud. Heel verzorgde stijlvolle inrichting in koloniale Engelse stijl. Dit hotel straalt klasse uit en biedt dat ook. Een ontbijtruimte om nooit te vergeten en een fantastische bar waar er ieder avond de Old Jazz Band speelt. Glenn miller op zijn Chinees ! Niet te missen. Qua ligging ideaal, dicht bij "de bond" en aan de start van de grootste winkelstraat van Shangai.

Gereisd Met partner in mei 2005

• Soort gerechtenChinese, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Internationaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Op de kamer
  • Betaalde wifiLobby

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairmont Peace Palace in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairmont Peace Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.