Hotel Blue Horizon Royal Parklane International Hotel

Hotel Blue Horizon Royal Parklane International Hotel

9Fenomenaal

China, China, Shanghai

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Blue Horizon Royal Parklane International Hotel?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Horizon Royal Parklane International Hotel voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

1 review over Hotel Blue Horizon Royal Parklane International Hotel

• 9LGHC Stassen29-09-2016

Fantastisch ligging aan zee!!

Hotel blue horizon is een sportief hotel. Een van de sporten is windsurfen. Bij uitstek hier geschikt voor windsurfers. Zeer gastvrij hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding. Eten en drinken zijn uitstekend tegen schappelijke prijzen! Ook de omgeving is mooi en zeer gastvrij ! Ook geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Gezellig en goed personeel welke zich uitsloven om je vakantie te doen slagen! Autoverhuur in het hotel is aan te bevelen! Al met al een uitstekend hotel waar wij inmiddels al acht keer ( u leest t goed) naar volle tevredenheid onze vakanties gevierd hebben.

Gereisd met partner in mei 2016

0 tips over Hotel Blue Horizon Royal Parklane International Hotel