8,3

6 reviews over Hotel Astor House in het Nederlands

Ruime kamers in sfeervol hotel

Joost
6-8-2010

Dit is een a-typisch Chinees hotel en de sfeer van begin 20e eeuw is nog goed merkbaar. Houten vloeren, foto's van bekende gasten, piccolo's in Schotse kilt. Beviel ons verder prima. Ruime kamers, waarbij we 2 tweepersoonskamers gecombineerd kregen. Het hotel ligt op loopafstand van de Bund.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2008

Superchique voor weinig!

Danny
27-2-2010

Ik dacht dat ik verkeerd was, zo chique! Dit hotel was het eerste westerse hotel in Shanghai. Als je als belangrijke westerling in Shanghai kwam, sliep je hier: Amerikaanse presidenten, Charlie Chaplin etc. Hoge plafonds, grote kamers, houten vloeren en een supergave ontbijtzaal/voormalige balzaal. Hotel ligt op korte loopafstand van het einde van de Bund, maar wel 10/15min lopen naar metro. Dat is de keerzijde van dit hotel. Let op dat tapbiertje in bar/lounge wel uit de tap komt en niet uit een schenkkan! Hippe tip: ga naar M on the Bund Glamourbar voor een cocktail. Zuinige tip: ga er niet eten, superduur!

Gereisd Met partner in april 2009

Fantastische plek met history

Frank
27-10-2009

Ideal gelegen kan niet beter om de stad te bezichtingen. jammer dat Shanghai een zooitje is ivm de wereldtentoonstelling.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Indrukwekkend oud hotel

Helma
10-3-2008

Indrukwekkend oud hotel. Zelfs goedkopere kamers zijn zo groot als balzalen! Nadeel waren de ontzettend harde matrassen en de niet al te hoge temperaturen in de kamers.

Gereisd Met vrienden in februari 2008
2007

Prachtig sfeervol hotel met gigantische kamers en veel Een

Dirk Vancraeynest
12-11-2007

Prachtig sfeervol hotel met gigantische kamers en veel comfort. Een vreemd stukje Schotland in het moderne Sjanghai.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prima hotel, ik had een gigantisch grote kamer in het oude

anja spaargaren
14-12-2006

Prima hotel, ik had een gigantisch grote kamer in het oude gedeelte van het hotel,(room 8306) met een hele mooie antiek/houten vloer en zeer hoge plafonds. Uitstekend ontbijtbuffet in sfeervolle eetzaal. Hotel heeft goede ligging.

Gereisd Anders in Thu Dec 14 2006 18:09:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astor House in Shanghai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astor House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.