Sorteren

Reviews over Shanghai

Loved it

erard danielle
    3-5-2018

The hotel is very well located and has lot’s of charm and history. We stay there all the time when we come to Shanghai!

People are friendly, you are well treated! We love it!

Fantastische locatie

Radissson Blue hotel Shanghai (Nanjing Road)
    6-8-2017

Het Radisson hotel staat op een van de beste locaties van Shanghai , zodra je een voet buiten de deur zet sta je midden in het centrum van Shanghai.

Direct naast het hotel bevindt zich Madame Tussaud en tegenover het hotel is een park waar de locals met behulp van primitieve middelen ( jerry can, drums etc) regelmatig 's avonds samen zingen en plezier maken. Leuk om een keer te zien !

Na een lange intercontinentale reis is het heerlijk om even een baantje te trekken in het zwembad of even plaats te nemen in de enorme jacuzzi die overloopt in het zwembad.

Administratief een puinhoop

Gast
    20-4-2017

Veel troubles met boeken via de Accorsite waar Mercure onder valt. Verschillende e-mails gestuurd maar geen antwoord. Tot twee keer extra kosten moeten maken met bellen. Na 6 weken pas betaling afgeschreven tegen ongunstigere koers. Bij aan komst was boeking zoek. Toen ze die gevonden hadden bleken de bijgeboekte ontbijten er niet bij te zitten. Na een hoop gedoe alles op orde tot de volgende ochtend ze in de ontbijtzaal geen reservering konden vinden. Excuus kon er niet vanaf.

Mercure voert de paspoort nummers in voor het wachtwoord van de WiFi. Hebben ze cijfers 0 en de letter O verwisseld. Communicatie en administratie is een groot probleem van dit hotel.

Hotel ligt tegenover metrostation Hongqiao Terminal 1, metrolijn 10. Kom je vanaf het centrum of internationaal vliegveld Pu Dong dan kun je beter eerder van metrolijn 2 overstappen op metrolijn 10 (wordt steeds aangegeven). Want van Terminal 2 metrolijn 2 naar metrolijn 10 is zeer omslachtig met in- en uitchecken. Met metrolijn 10 kun je een groot gedeelte van het centrum in. Verder ligt het hotel naast vliegveld Hongqiao en Railway station Hongqiao.

WiFi in het hotel is zeer matig, zeker voor een zakenhotel.

Ontbijt (06:00 – 10:00) is uitgebreid met o.a. Continental Breakfast met eieren, spek, (geroosterd) brood, sausages, koffie en jus d'orange.

Weinig stopcontacten voor laden apparatuur.

Er waren nog wat werkzaamheden in de buurt maar op kamer 2092 hadden we hier geen last van.

Fantastisch ligging aan zee!!

LGHC Stassen
    29-9-2016

Hotel blue horizon is een sportief hotel. Een van de sporten is windsurfen. Bij uitstek hier geschikt voor windsurfers. Zeer gastvrij hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding. Eten en drinken zijn uitstekend tegen schappelijke prijzen! Ook de omgeving is mooi en zeer gastvrij ! Ook geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Gezellig en goed personeel welke zich uitsloven om je vakantie te doen slagen! Autoverhuur in het hotel is aan te bevelen! Al met al een uitstekend hotel waar wij inmiddels al acht keer ( u leest t goed) naar volle tevredenheid onze vakanties gevierd hebben.

Prima hotel

amcdevries
    24-9-2013

Wij hadden een mooie kamer met een fantastisch uitzicht op de clubfloor - een aanrader!

Een goed verzorgd a la carte ontbijt en 's middags even bijkomen met een hapje en een drankje op de clubfloor.

En de concierge heeft ook goede connecties; 's middags nog een tafeltje met uitzicht op The Bund en Pudong weten te regelen voor één van de populairste tenten in de stad!

Shanghai scoort een 8,2 uit 10, op basis van 67 reviews