Sorteren

Reviews over Shanghai

Prachtige stad

Martinus
    10-5-2017
    Enorme grote stad met 24 miljoen inwoners met alle moderne faciliteiten en doet denken aan een stad in Europa !

Bijzondere stad

Angela
    15-6-2016
    Shanghai is een stad waar je aan moet wennen. Wanneer je net aankomt, kan het wat onpersoonlijk voelen door de vele hoge gebouwen en snelwegen. De stad is er 1 vol van contrasten, kleine en lage huisjes en torenhoge wolkenkrabbers pal naast elkaar. Het is absoluut een aanrader om de wolkenkrabbers te bezoeken, zowel overdag als 's avonds. De oude stad is ontzettend leuk en gezellig druk en je kunt er een hoop leuke souvenirs vinden. Je kijkt je ogen uit. De Urban planning exhibition is leuk om te bekijken, zo zie je hoe Shanghai is veranderd en nog zal gaan veranderen. Andere aanraders zijn de Oriental Pearl Tower bij dag en de Jin mao Tower in de avond. Verder is het leuk een tijdje over de Bund te lopen. In Nanjing road vind je verder een hoop winkels. De Jaden buddha tempel is een oase van rust temidden van wolkenkrabbers. De stad is leuk en divers en je kunt je er zeker een paar dagen vermaken. De Franse concessie is opgeknapt en daardoor er gemaakt, weinig sfeer.

De moeite waard om een keer in je leven te doen!!

Sandra Snel-Poelman
    2-5-2014
    Leuk om de Jin Mao skyscraper te bezoeken evenals de 2 naastliggende nog hogere skycrapers en de skyline van Shanghai te zien. Zowel overdag als 's avonds een mooi gezicht.

Druk!

Frank
    25-2-2014
    Leuke stad met mooie uitzichten, vooral vanaf de Bund. Maar verder heeeeel erg druk. Niet zo gek voor een stad met meer dan 30miljoen inwoners
Shanghai scoort een 8,2 uit 10, op basis van 67 reviews