Hotel Copthorne

1 review over Hotel Copthorne in het Nederlands

Fantastisch hotel

Fam. van Leeuwen
1-1-2011

Tot een 2008 heette dit hotel Equatoral.

Dit was de 2e keer dat we in dit hotel verbleven. (eerste keer in 2004)

Vriendelijke staf, erg behulpzaam, spreken engels.

Fantastisch ontbijtbuffet met ruime keuze aziatisch (warm) of europese gerechten.

Groot indoor zwembad en fitness ruimte.

Mooi gelegen vlakbij het Wushi plein.

Tegenover het hotel is er een enorme supermarkt (Carrefour).

Internet op de kamer tegen een kleine vergoeding. Wel een eigen kabeltje meenemen.

Links uit het hotel komend na ca 300meter zit er een uitstekend Italiaans restaurant, met een Italiaanse eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copthorne in Qingdao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copthorne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Copthorne scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.