Weer vandaag5°-4°

All inclusive mogelijk
Jacuzzi op kamer
Airco
Peuterbad

We hebben een aantal aanbieders voor Copthorne Qingdao voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Copthorne Qingdao in het Nederlands

2004

Ja Ja ben daar geweest en was prima hotel, schoon alles in orde. Alleen was daar in de zomer, 40 graden en als je je hotel uitkwam, viel je bijna tegen de vlakte, vanwege de airconditioning in het hotel. Verder PERFECT!

Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copthorne Qingdao in Qingdao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copthorne Qingdao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.