Qingdao

Reviews over Qingdao

Prima ligging

Gertjan,
    6-3-2011

Goed hotel, fijne sfeer, kamers wat gedateerd maar verder oke.

Personeel vriendelijk maar hun engels is matig

Restuartants hebben een ruim aanbod van goede kwaliteit.

Ligging zeer centraal, op loopafstand van de haven en winkelcentra.

Uitstekend geschikt als zakenhotel.

Gereisd zakelijk in januari 2011

Fantastisch hotel

Fam. van Leeuwen,
    1-1-2011

Tot een 2008 heette dit hotel Equatoral.

Dit was de 2e keer dat we in dit hotel verbleven. (eerste keer in 2004)

Vriendelijke staf, erg behulpzaam, spreken engels.

Fantastisch ontbijtbuffet met ruime keuze aziatisch (warm) of europese gerechten.

Groot indoor zwembad en fitness ruimte.

Mooi gelegen vlakbij het Wushi plein.

Tegenover het hotel is er een enorme supermarkt (Carrefour).

Internet op de kamer tegen een kleine vergoeding. Wel een eigen kabeltje meenemen.

Links uit het hotel komend na ca 300meter zit er een uitstekend Italiaans restaurant, met een Italiaanse eigenaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Fantastiche plek

Christine Louis,
    21-5-2009

Ik kan alleen maar bevestigen wat in vorige toelichting stond. Wij gaan zeker nog terug al is het maar om te ontsnappen aan de drukte en de vervuiling in Shanghai.

Gereisd met partner in mei 2009

aangezien ik en mijn gezin in China wonen en we zeer veel

schelstraete Peter,
    4-1-2008

aangezien ik en mijn gezin in China wonen en we zeer veel rondreizen in azie en we telkens proberen de beste hotels er uit kiezen . Zoals dit leuk hotel in Qingdao , je word met alles geholpen en dit met de glimlach , de kamers zijn zeer netjes en mooie ingericht met een leuke badkamer , er zijn vier restaurant's een chinees , Japanees , westers en een buffet restaurant waar s'morgens het ontbijt in buffet vorm geserveerd word er is een binnen en een buitenzwembad met sauna , massage en bowlingcenter. het hotel ligt dicht tegen het centrum en vlak aan zee , aleen voor het strand moet je een taxi nemen die je na tien minuten ter plaatste brengt . Zeker ook een aanrader is the blue bar , gezellige en mooie bar met een aparte ruimte om te biljarten . dit hotel is een goede keuze voor diegene die de olympische spelen komt bezoeken , En voor de prijs moet je het niet laten

Gereisd familie in januari 2008

Service is ongekend

21-11-2006

Service is ongekend. Eten is voortreffelijk. Ontbijt buffet is het meest uitgebreide wat ik ooit heb ervaren (en dan reis ik veel). Ligging wat ongunstig en weinig vertier voor kinderen. Hotel kamer is ruim en netjes afgewerkt. Uitgebreide minibar, internet connectie (LAN), kluis etc.

Gereisd zakelijk in november 2006
Qingdao scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews