Qingdao

Qingdao

We hebben een aantal aanbieders voor Qingdao voor je op een rij gezet:

Reviews over Qingdao

• 9Genival Viana02-12-2010

Cidade agradável...

A cidade é muito agradável, limpa e com um povo bacana, como todos os chineses...é claro que você precisa conhecer. Você pode encontrar um cenário bonito e a estrutura dos hotéis é muito boa... fazer compras nos shopping centers e lá tem também um jantar muito bom para um restaurante intaliano, isto pode ajudar aqueles que não gostam muito da comida asiática.

• 6Stranden

Zakelijk gereisd in juli 2010

• 9BDJ-Trading12-12-2007

Qingdao is een geweldige stad. Heb veel van China gezien maar Qingdao blijft de meest fijne stad om in te leven. Door de ligging aan zee en de gunstige wind is er vrijwel geen overlast van Smog. Het is een schone goed verzorgde stad. Altijd iets te beleven. Het strand is zeker te vergelijken met de spaanse kust, echter ligt er een miljoenenstad aan vast. De olympische spelen doet goed aan deze stad. Dankzij de spelen krijg Qingdao de waardering die het verdient. Veel Chinezen gaan tijdens de spaarzame vrije dagen dan ook naar Qingdao in de zomer om vakantie te vieren. Dit is dan ook niet voor niks. Het eten is er prima. Vers en smakelijk. Qua hotels is er voor een ieder wat wils, er is enorme luxe maar ook het standaard kaliber. Ik raad het Crown Plaza aan qua ligging, in het hart van het centrum, of het ocean Vieuw hotel.

Ik zal zeker nog vaak naar deze stad terugkeren.

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Zakelijk gereisd in juni 2007

• 7Ans Ooms21-08-2007

Drukke stad met mooie stranden, vooral Old fisherman beach is breed en fantastisch. De overige stranden zijn veel te druk. Omgeven door Laoshan mountains die echt de moeite waard zijn om in te wandelen. Qua cultuur valt het tegen weinig musea, maar de keuken is voortreffelijk. Veel verse vis en schaaldieren. Augustus is een warme maand met een hoge luchtvochtigheid. september en oktober of het voorjaar zijn heerlijk van temperatuur

• 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8J.de Geus26-10-2005

Er wordt erg veel gebouwd ik denk dat het te maken heeft met de Olympische spelen van 2008.Het eten is er heel anders als hier maar verser kan het niet.Als ik je een hotel mag aanraden dan zou ik het 5 sterren hotel sea vieuw garden aanbevelen in Qingdao 50 meter van de zee en toch ook dicht bij het centrum zeer goede lokatie en ontzettende goede bediening.De bekendste winkel is daar de Jusco daar is van alles te krijgen en als je wilt handelen dan kun je nog naar de Jimo market in Qingdao ook leuk om gezien te hebben.De laoshan gebergte is ook heel mooi ik denk dat je Qingdoa een beetje moet zien tussen Scheveningen en een beetje Manhatten.Ik heb er een fantastische vakantie gehad ik ga zeker nog een keer terug. Mocht je een overnachting hebben in Beiing dan zou ik aanraden om Sino-Swiss Hotel te pakken ook daar is voldoende accomodatie en je bent zo weer bij het vliegveld.

• 2Stranden

Gereisd in oktober 2005