9,9

9 reviews over Hotel Yide Inn in het Nederlands

Fantastisch!

F Verhoeven,
2-2-2019

Het was eenIk prachtig hotel in oude stijl. Ontzettend leuk,aardig en behulpzaam personeel. Wij vinden het zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Pingyao is een hele oude, geheel ommuurde, stad. Yide ligt in het centrum, vlakbij de drukkere straten, maar daar merk je niets van. De kamer ligt aan een klein binnenplaatsje (waar je ook lekker kunt zitten) en de kamer zelf is heel authentiek ingericht. Wij hadden een 3 persoonskamer, met voldoende ruimte, alleen niet echt lekkere stoelen om op te zitten. Maar omdat je zo dichtbij alle winkels en restaurants bent, ben je niet zo veel op de kamer. Het personeel is heel vriendelijk en spreek Engels, dit is heel prettig. Het ontbijt is leuk. Je mag van een menukaart zelf uitkiezen wat je wilt eten bv toast, koffie/thee/chocolademelk, gebakken of roer eieren, salade, bacon. Het smaakte allemaal lekker. Dus echt een aanrader, want de stad Pingyao is ook heel leuk om een dag door heen te dwalen en alle musea en tempels te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Uniek hotel

Y. Janssen
5-11-2016

Stadshotel voorheen een Chinees familiehuis. Een gebouw uit de 17de eeuw dat zoveel mogelijk de authentieke status heeft behouden. Heel speciaal

Gereisd met partner in oktober 2016

Bijzonder leuk

Chris en familie
26-8-2015

Na de drukte van Peking heerlijk genoten van dit sfeervolle hotel gelegen in het centrum van Pinyao Met name de gastvrijheid is enorm goed Wat ons betreft een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooi hotel

marloes
9-4-2012

Yide hotel is een mooi courtyard hotel. Kamers liggen rond verschillende binnenplaatsjes en zijn heel ruim en netjes. Het is er heerlijk rustig. Ontbijt vonden wij wat prijzig, maar in Pingyao zijn er genoeg restaurantjes die ook ontbijt aanbieden.

Gereisd met partner in augustus 2011

Een verborgen mooi hotel.

fcnieuwbouwwijkzuid
22-8-2010

een leuk hotel liggend in de oude stad van pingyao. Het hotel kan je gratis oppicken en afzetten bij bus of trein. Autenthieke stijl. Simpel maar wel aantrekkelijk. Resaurant is tamelijk duur. Personeel extreem aardig en hulpvaardig. Echt een aanrader, als je het geld er vooroverhebt (+/- €40,-)

Gereisd met partner in juli 2010

zeer orgineel

c.mantel
27-5-2010

in het oude gedeelte. zeer goede service en heerlijk eten. erg rustig maar wel erg harde bedden.

Gereisd met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel in oud gebouw

Fam Lameij
17-11-2009

Ping Yao is een nog authentiek dorp. Geen weken blijven, 2 tot 3 dagen is genoeg. Yide vonden wij een top hotel. Wij hadden een mooie familiekamer, 2 kamers aan weerszijden van een zitkamer, super. Geen westerse luxe maar authentiek Chinees. Een aanrader wat ons betreft.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Nov 17 2009 23:20:32 GMT+0000 (UTC)

Ping Yao moet je bezoeken als je in China bent. Een nog vrij authentiek dorp. Geen weken blijven, 2 tot 3 dagen is genoeg. Yide vonden wij een top hotel. Hele aardige mensen (het helpt als je Chinees spreekt ;)), mooie kamers, prima eten in het restaurant. Wij hadden een mooie kamer, 2 kamers aan weerszijden van een zitkamer, super. Een aanrader wat ons betreft.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Yide Inn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yide Inn in Pingyao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yide Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.