Hotel Xing Long Yi

Hotel Xing Long Yi

1 review over Hotel Xing Long Yi in het Nederlands

een originele locatie, prachtig hotelletje

Geke Toren
24-4-2017

Dei onderkomen was in traditionele steil. Een zeer leuk hotel in het centrum van het stadje. Bij het douchen had je de gehele badcel onder water gezet. Het ontbijt was zeer karig en in een afgelegen hoekje op een zoldertje. Desalniettemin een prachtig plekje.!!

Gereisd Met partner in april 2017

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Xing Long Yi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xing Long Yi in Pingyao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xing Long Yi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.