Hostel
Weer vandaag24°

3 reviews over Hostel Tian Yuan Kui in het Nederlands

Schitterend en mooi centraal gelegen

Dirk
8-12-2013

Een mooi hotel met vriendelijke bediening. Het is er schoon en je kan er goed eten. Is mooi gelegen in het centrum van PingYao. Zee behulpzame bediening

Gereisd met partner in september 2013

TYK in Pingyao: prima guesthouse!

Mayke
4-9-2011

Prima service en een fijne sfeer, je voelt je er welkom. Het ligt mooi centraal en het personeel spreekt goed Engels. Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

Supervriendelijke meiden

Danny
27-2-2010

Pingyao is een historisch dorpje met prachtige oude woningen en een stadsmuur. Er is maar weinig fantasie nodig om jezelf in oude Chinese tijden te wanen. Denk daarbij wel de vele (Chinese) toeristen weg, kom vroeg, of wacht tot de dagjesmensen weg zijn. Dit hostel ligt middenin het dorpje, aan een van de winkelstraatjes. De bediening in het restaurant/cafe is geweldig. De meiden zijn allemaal even lief en proberen hun Engels op je uit. Het hostel ligt achter het cafe en bestaat uit kamers rondom superkleine hofjes en gangetjes, heel authentiek. Kamers zijn niet veel bijzonders, behalve het prachtige oude bed van houtsnijwerk. De stadsmuur is rond te lopen in 2 uur. Bestel een biertje en ga op de stoep mensen zitten kijken. Relaxdagje, geniet van de sfeer van oude tijden.

Gereisd met partner in april 2009

Hostel info

• AdresNo.73 South Main Street 031100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Tian Yuan Kui

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Tian Yuan Kui in Pingyao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Tian Yuan Kui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.