Hotel Changyifeng

Hotel Changyifeng

6,5

1 review over Hotel Changyifeng in het Nederlands

Keiharde "bedden" maar ontzettend leuk pittoresk

MB
7-5-2016

De bedden lijken wel van baksteen maar wat een ontzettend leuk pittoresk hotel. Alsof je in het oude China van 200 jaar geleden stapt, geweldig ! Gelegen middenin het centrum van de ommuurde stad tussen de winkeltjes en bazaars: een super locatie waardoor je de harde bedden even vergeet. Gratis WiFi.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresNo.102 South Main Street 031100
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Changyifeng

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Changyifeng in Pingyao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Changyifeng zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.