Hotel Changyifeng

Hotel Changyifeng

6,5

2 reviews over Hotel Changyifeng in het Nederlands

Keiharde "bedden" maar ontzettend leuk pittoresk

MB
7-5-2016

De bedden lijken wel van baksteen maar wat een ontzettend leuk pittoresk hotel. Alsof je in het oude China van 200 jaar geleden stapt, geweldig ! Gelegen middenin het centrum van de ommuurde stad tussen de winkeltjes en bazaars: een super locatie waardoor je de harde bedden even vergeet. Gratis WiFi.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel apart

Jan
24-6-2012

Een heel apart hotel het lijkt wel een soort gasthuis. Je gaat de trap op naar boven en dan kom je op een soort galerij, waaraan diverse kamers liggen. De kamers zijn niet heel bijzonder en de bedden zijn kogelhard. Het lijkt net of je op een blok beton ligt en slapen doen we dan ook zeer slecht. We zullen niet snel hier nog een keer overnachten. Voor de kamers hangt op de "galerij"een soort kerstverlichting en die hangt door het hele hotel. Het doet allemaal heel Chinees aan. Wel leuk maar ja die bedden.

Gereisd Met vrienden in mei 2006

• AdresNo.102 South Main Street 031100
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Changyifeng

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Changyifeng in Pingyao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Changyifeng zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.