Hotel Star Wish

8Fantastisch

China, China, Ping'an/Longsheng

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Star Wish?

8Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Star Wish

• 8Joyce22-08-2016

Prima

Kamers zijn sfeervol en authentiek, dit komt vooral door het prachtige gebruik van hout. Ontbijt was zeer karig en snel op. Maar het diner was heerlijk! Kamers zijn schoon en bedden groot en zacht (wat niet overal van zelfsprekend is) Toilet staat wel heel apart vlak bij de douche door de beperkte ruimte. Meeste kamers hebben ook een balkon.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Rob en Willy06-08-2013

Leuk hotel met verschillende kamers

Het is even traplopen (bijna tot bovenaan) maar dan kom je wel bij een kleinschalig leuk houten hotel. Elke kamer is anders ingericht. Wij hadden een Japanse kamer - geheel in stijl incl accesoires - met balkon en uitzicht over de rijstvelden. De badkamer is klein, wel een westers toilet welke bijna onder de douche staat. Toilet en douche afgeschermd door klein douchegordijn, dus alles wordt nat (is dat erg?). Ontbijt is beperkt.

Gereisd met partner in juli 2013

0 tips over Hotel Star Wish