Ping'an/Longsheng

Ping'an/Longsheng

We hebben een aantal aanbieders voor Ping'an/Longsheng voor je op een rij gezet:

China Online
China Online

Reviews over Ping'an/Longsheng

• 9laurena16-10-2013

Fantastische uitzichten en omgeving!

Prachtig. Adembenemend. Iets dat je gezien moet hebben als je naar China gaat. Mooie afsluiter voordat wij naar Hong Kong vertrokken en onze reis door China eindigden. Loop van Ping'an naar Tiantou of omgekeerd. Zeker de moeite waard. Ook de route door Ping'an is prachtig!!

Overnachten was iets minder. Het stikt van de kakkerlakken in de diverse accommodaties, maar daar moet je je even overheen zetten om van deze prachtige omgeving te kunnen genieten!!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Maaike03-08-2012

Fantastisch!!!

29 dagen rondtrek in China met dit als toetje..hier ging ik zelf persoonlijk echt voor. En alles wat je googelt, je gaat het zien...ik was zwaar onder de indruk! In juni zijn de terrassen nat, en je hebt kans dat je niets ziet omdat de wolke nlaag hangen. maar als ze wegtrekken komt er een sprookje tevoorschijn. wij hadden zelf de mazzel dat het helder was, precies toen we weggingen zakten de wolken en regende het..

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Arija05-01-2012

Prachtige omgeving

Indrukwekkende omgeving. De rijstterrassen, de adembenemende uitzichten. Ping An is een traditioneel dorp tegen de bergen aangebouwd. Dragers kunnen je helpen je bagage naar boven te brengen want het is een hele klim over de trappen. Er zijn schitterende wandelingen te ondernemen langs dorpen en mooie landschappen.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 10jessicaromein19-11-2011

Prachtige rijstterassen

Prachtige omgeving. Ping an is een leuk klein plaatsje, wel megatoeristisch. Je kon je voor een paar euro omhoog laten dragen in een draagstoel. Heb ik niet gedaan maar heb dit een aantal 'typische' amerikanen wel zien doen, echt sneu voor die kleine schriele chineesjes... De rijstterassen en het uitzicht zijn echt schitterend!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Karin07-08-2011

Mooi, traditioneel plaatsje tussen de rijstvelden

Het is hier nog erg 'basic' en hoewel het er wel erg toeristisch is. Toch heeft het plaatsje nog wel charme. 's Avonds als alle busladingen naar huis zijn, gaat het gewone dorpse leven hier verder. Dus ik zou hier zeker één of twee nachten blijven slapen om dit mee te kunnen maken. De omgeving is prachtig, zo tussen de rijstvelden. De wandeling van vieuwpoint 1 naar vieuwpoint 2 is een aanrader.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in april 2011

• 9Jan en Christien22-06-2010

Adembenemend mooi

Ping'an en omgeving hebben de mooiste, de hoogste en de grootste rijstterrassen van de wereld. Het dorp zelf ligt tegen hellingen en is alleen maar te voet bereikbaar. Bij de ingang staan vrouwen te wachten om de koffers naar boven te dragen. Wij hadden één koffer van 32 kg. en schaamden ons enorm. Het was echter geen enkel bezwaar! Naar de meeste hotels is het 20 minuten steil omhoog klimmen. Wil je de winkeltjes en kraampjes nog bezoeken, dan moet je deze weg dus weer terug en dan nogmaals omhoog! De wandeling door de rijstterrassen maakt echter alles goed. De mooiste tijd hiervoor is tussen juli en oktober. 's Avonds heb je wel een trui nodig, electriciteit is er niet altijd, een zaklamp heb je dus ook nodig. In Ping'an is buiten het wandelen weinig te beleven, ook al zijn er enkele discotheken met veel licht en herrie.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Saskia08-04-2008

Indrukwekkende omgeving temidden van de dragon back bone rijstterrassen. Ping An is een dorp (hoofdzakelijk houten huizen)dat tegen de bergen is aangebouwd. Dragers kunnen je helpen je bagage naar boven te brengen want auto's rijden hier niet. Wees wel voorbereid op zeer sobere accomodatie. Wij logeerden naast het meest bekende Ping an hotel, in het long ying hotel. Beide hotels hebben twee sterren maar zouden naar onze normen eerder een hostel zijn. Neem een lakenzak of je eigen slaapzak mee! Een zaklamp is ook handig want er is niet altijd electriciteit.

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur