Nanning

Reviews over Nanning

Geweldig

Olaf,
    8-5-2017

natuur parken , dierentuin , supermarkten , vriendelijke mensen er is zo veel te doen te veel om op te noemen.

Niets van de straat venters eten kan je ziek van raken

Gereisd met partner in juni 2015

Echt Chinees hotel

Cathy,
    20-5-2013

Gunstige ligging, mooie kamers, ontbijt is niet westers, in de buurt zijn wel goeie restaurants, je kunt gebruik maken van het grote zwembad van het Majestic.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

mooi hotel

marjo_lemmens,
    18-1-2011

mooi Hotel alleen al iets verouderd met diverse restaurants en een thee bar. Kamers waren erg aan de kleine kant maar wel netjes en werden goed verzorgd,we waren met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen 5 en 2 jaar. We konden niets op de kamer.gelukkig was het erg rustig in het hotel en hebben we veel op de gang gezeten en bij de lift. Achter het hotel ligt op loopafstand een prachtig people parc hier hebben we heel wat uurtjes door gebracht.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009
Nanning scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews