Hotel Grand Metro

1 review over Hotel Grand Metro in het Nederlands

Goed voor overnachting.

Marion/Marcel.
15-9-2010

Hoewel de buitenkans anders doet vermoeden,zijn de kamers schoon, ruim, met royale complete badkamer,prive PC. Ontbijt is behoorlijk karig,eetzaal smoezelig. Ligging direct bij stadsmuur/meer waar söchtends,sävonds gezellige bedrijvigheid heerst.Op loopafstand centrum,met uitgebreide Foodstreet

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Metro in Nanjing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Metro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.