Nanjing

Vakantie in Nanjing

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Nanjing

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Jerzy12-06-2012

cudne miasto w Chinach

Bardzo fajne chińskie miasto. Idealne zeby poznać chińską kulture oraz niektóre z ich zabytków.Polecam

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 9Johan11-05-2011

Een metropool waar alles is

Ik kom al sinds 1997 in Nanjing en de stad blijft me iedere keer verbazen. Het is een stad die alleen maar mooier wordt met de jaren, de slechte wijken worden door nette wijken vervangen en de historisch plekken worden in ere hersteld. Het heeft gelukkig niet het massa toerisme als Beijing en Shanghai en is daardoor nog autentiek. Veel te doen en veel te zien!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 8R.v.S.03-01-2011

Handelsstad aan de Yangtze rivier

Nanjing gelegen aan de drukke Yangtze rivier herbergt vele bezienswaardigheden o.a. De Yangtzebrug, Mausoleum van Dr. Zon (grondlegger van de Chinese republiek) de Linggu Pagode (Monument voor de Kuomintang soldaten) het mooie Xunwu Park e.t.c. Nanjing is zeker een bezoek waard, trek er dan wel een paar dagen voor uit

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 10Siw01-04-2010

Återkommer gärna

Hälsat på sonen med familj som bor i Nanjing Ute på olika sevärdheter som Dr. Sun Mosuleum, The Great Wall, Nanjing Cloud Brocad Museum, City Castle, Chanivan Garden, XuanWu Lake mm mm

• 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2010

• 10k12-06-2009

super

chciałabym tam być:) super ludzie, super kultura. nigdy nie zapomnę tej wspaniałej wycieczki

• 10Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2009

• 7vd Berg19-12-2007

Nanjing is een grote drukke stad met deels modern en deels oude bebouwing. Vergeet niet naar de brug van Nanjing te gaan waar de auto's boven rijden en de treinen eronder. Het is de enige verbinding tussen noord en zuid over de weg in de omgeving. In het centrum is het leuk toeven. In sommige restaurants kan je een soort aan tafelbarbecuen, erg lekker.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in december 2007

• 7G. op het Veld26-03-2007

Buiten Nanjing liggen verschillende zeer grote industriegebieden met een verscheidenheid aan disciplines. Even buiten Nanjing komt de cultuur je tegenmoet. Met name het Zhongshan Mountain National Park is de moeite waard. Zorg dat je goed ter been bent, want men moet nogal wat trappen lopen. Hier is o.. het mausoleum van Dr. Sun Yat-sen, De Ming Tomb Area de Linggu Pagode en Tempel. (Te bezichtigen) Een kabelbaan naar het Monk-Peak Scenic Area. e.d. Tevens is er down-town een verscheidenheid aan restaurants met touristische winkeltjes. Eten is heerlijk. Let op: Alles met chop-sticks! Er zijn werkelijk geen vorken te krijgen.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in maart 2007

• 9Bo Fei06-07-2006

ik ga er ieder jaar heen sinds 2001, en het is de leukste plaats op aarde, meestal zorg ik ervoor dat ik ook even langs Hangzhou ga(Marco Polo vond het de mooiste plek op aarde).

Een plaats waar je echt een keer heen moet gaan!

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving