Hostel
9,2

11 reviews over Hostel Doxa Guesthouse in het Nederlands

Als je naar Yunnan gaat dan is Mangshi en omgeving prachtig. Ons verblijf in Doxa Guesthouse was werkelijk perfect! Schoon, vriendelijke ontvangst (Nederlands en Engels), super ontbijt en diner. Advies: huur een scooter en verken de stad en omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2016

Heerlijk vertoeven!

D&M
28-12-2015

Ruime schone guesthouse met voortreffelijke service. Tevens goede locatie: in de stad met voorzieningen in de buurt en toch in de luwte waardoor het een plek is om goed tot rust te komen. Warme ambiance overigens.

Gereisd met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Awesome place, great food and service

Ernst-Ariaan
5-2-2015

Mangshi is still the 'old' China. From here you can discover the old (often unknown) Chinese culture and minority cultures i.e. De'Ang people.

The guesthouse is managed by a Dutch couple speaking fluently Chinese and English.

Great and clean rooms, beds and food. They give advise to meet and experience the locals. . .

Scooter rental and visits to remote mountain villages possible (not as tourist attraction but as part of their ideal).

Save place for people who travel with kids, family apartments possible.

Hotel/ Guesthouse offers great value; large beds, clean sheets and good bathrooms (better that at home).

The staff is friendly and helpful.

Mangshi is a great place to discover and experience a small Chinese city. From here make trips to Myanmar border, the forrest, mountain trips, part of the route to Sangrila, Dalhli and other places.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

geweldige huis met zeer fijne mensen

Ellen
7-1-2015

Het is echt een plek om bij te komen, zowel voor je rust als voor het heerlijke eten. En ik wist niet dat appeltaart zo erg lekker kon zijn!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Een beetje Nederland in China

dorina
6-1-2015

Als je dan in zo'n groot land bent en alles nieuw, anders en onbekend is, wat is het dan heerlijk om even 'thuis' te komen bij Doxa Guesthouse. Lekkere bedden (heel anders dan de traditionele Chinese bedden), ruime kamers, fantastische badkamer, sfeervol ingericht, warm welkom. Zeker ook voor gezinnen met kinderen geschikt.

Wat een gastvrijheid !

margreet
5-1-2015

We hebben een heerlijke tijd gehad in Doxa Guesthouse waar we zeer gastvrij werden ontvangen. De gastheer, en gastvrouw deden er alles aan om het ons naar het zin te maken. Het eten, en met name het ontbijt, was uitstekend. De kamers zijn ruim en schoon. Kortom een echte aanrader voor iedereen die de provincie Yunnan wil verkennen !

Gereisd met vrienden in januari 2015

Het was heerlijk om hier te verblijven; geweldige service, mooi huis, lieve mensen en het voelde als echt verwend worden! Een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Glorieus hotel!

Jan
5-1-2015

Dit is een geweldig Hotel, prima eigenaren, spreken zeer goed Nederlands, en dat is erg handig daar in China!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Geweldig stel en geweldig guesthouse

Marijke Talsma
5-1-2015

Het was heerlijk vertoeven bij Chris en Heleen. Geweldig guesthouse, je waande je in een drie sterren hotel met die mooie meubelen en de tv op de kamer. Alleen jammer dat we het niet konden begrijpen.Heerlijke douche met een warme lamp in de douche. Goede tijd gehad. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf

jenny de vries
5-1-2015

Doxa guesthouse staat midden in de gezellige provinciestad Mangshi en is een goede uitvalsbasis voor trips in de omgeving. Het uitzicht is niet weids, omgeven door gebouwen met verschillende verdiepingen, maar dat verwacht je ook niet in een grote plaats. Het hotel is prachtig en comfortabel en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamer en het sanitair waren super schoon en nieuw. En heel sfeervol.

Gereisd met vrienden in Sat Oct 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Doxa Guesthouse in Mangshi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Doxa Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.