Hotel Peony Plaza

7Goed

• Sauna

2 reviews over Hotel Peony Plaza

• 7Samantha Lansbergen -08-08-2012

Groot hotel op het hoofdplein in het centrum

In de namiddag aangekomen bij dit hotel. We waren erg onder de indruk van al dat marmer. De kamer is typisch chinees aangekleed met zwart en fluweelrood en van alle gemakken voorzien. In de avond hebben we in het restaurant van het hotel heerlijk gegeten. Personeel is vriendelijk (op z'n Chinees) en behulpzaam. Na het eten zijn we de grote rotonde overgestoken voor het hotel om naar het grote levendige plein recht voor het hotel te gaan. Wat een verkeerschaos! Gelukkig is iedereen heelhuids erdoor heen gekomen. Op het plein erg verrast door de locals. Kinderen leren hier Engels te spreken met toeristen wat we erg schattig vonden. Ze spreken je uit het niets aan en zo sta je een hele avond te praten terwijl er om je heen honderden mensen in groepjes dansen beoefenen, skaten, straattoneel uitvoeren en eten en drinken. We vonden het een ontzettend mooie ervaring. Wij gaan in NL naar de sprotschool, de Chinezen komen naar dit plein. Heerlijk geslapen in onze bedden en ook een goed ontbijt!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 7gilbert.van.goethem30-06-2010

Kon veel beter

De kamer was netjes en van alle gemakken voorzien,wel geen rezerve rol toiletpapier:moesten die s'avonds kopen in het hotelwinkeltje.In de lobbybar zaten de tafels onder het stof ,ook de bediening kon daar veel beter.Het ontbijt wat wel goed.

Gereisd met vrienden in april 2010

1 tip over Hotel Peony Plaza

• Samantha Lansbergen -, 08-08-2012

In de avond is er veel te doen op het plein tegenover het hotel. Dansen, theater, skaten en een praatje maken met de locals. Vooral de kinderen wisselen graag een woordje met je in het Engels. Een bezoekje waard!

0 vragen over Hotel Peony Plaza

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV