7,4

We hebben een aantal aanbieders voor New Friendship Luoyang voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel New Friendship Luoyang in het Nederlands

Hier spreekt men GEEN woord engels

Geke Toren
22-4-2017

De communicatie zeer slecht. Bij een eenvoudige vraag draaiden ze hun hoofd om en gingen met andere collega's babbelen alsof je niet bestond. Ondanks de vele nijgingen bij de lift een zeer onfatsoenlijk gedrag.

Gereisd Met vrienden in april 2017

fantastisch hotel

s.zandvoort
25-6-2016

Mooie nette kamer, heerlijke douche, prima verzorgd. Goed volledig ontbijt. Vriendelijke gastvrije ontvangst.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel leuk hotell

Simone
5-12-2011

Eel leuk hotel aan het pioenrozenplein waar 's ochtends tai chi is.'S avonds is het plein ook erg leuk.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Goed hotel

fam_senden
17-10-2011

Tijdens rondreis in dit hotel. Goed hotel. Schone ruime kamers met pc op de kamer en vrij gebruik internet. Koelkast op de kamer aanwezig. Tegenover hotel park waar iedere morgen de mensen hun sporten beoefenen.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig toeristen hotel

R.v.S.
2-1-2011

Tijdens de rondreis een overnachting in dit hotel hotel gehad. Een echt op de toerist gespecialiseerd hotel. Niets te weining maar ook niet te veel,gewoon goed.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Goed voor overnachting.

Marion/Marcel
15-9-2010

Met groepsreis hier 1overnachting gehad. Diner was gevarieerd en heerlijk, ontbijt aangepast aan westerse smaak,verder o.k. Kamerinrichting beetje oubollig ,maar met prive PC op de kamer!

Tegenover hotel bevindt zich een park waar s"ochtends en s"avonds de inwoners van Luoyang div.sporten en dansen uitvoeren,leuk om te zien. Tevens schoolkinderen die hun Engels in praktijk proberen te brengen,men is zeer belangstellend:erg leuk!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Modern hotel

Maarten
2-6-2010

Mooi hotel met grote kamers, badkamer met bad. Helaas geen kluisje op de kamer. Gratis drinkwater en thee. Ontbijt naar westerse maatstaven redelijk. Diner prima.

Gereisd Met partner in Thu May 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Friendship Luoyang in Luoyang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Friendship Luoyang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.