Hotel Luoyang Grand

1 review over Hotel Luoyang Grand in het Nederlands

Prachtig hotel

Jan
25-6-2012

Een schitterend hotel en dat zie je al als je binnen komt bij de receptie. Ook een enorm hoog hotel, wij zitten op de 15e verdieping. Mooie kamer, het ontbijt is goed en het diner dat we bestellen in het restaurant gaat wel. Voor het hotel op het plein is men aan het spelen en dansen, een bezigheid die men wel in heel China doet.

Gereisd Met vrienden in juni 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luoyang Grand in Luoyang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luoyang Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.