Hotel Zen Garden

2 reviews over Hotel Zen Garden in het Nederlands

Heerlijk rustgevend hotel

Rob en Willy
4-8-2013

Leuk hotel met mooie binnentuin waarom heen de hotelkamers zijn gelegen.

De kamers zijn aan de kleine kant, badkamer prima, verder alles schoon.

Ontbijt is ruim voldoende en goed van smaak.

In de middag is een theeceremonie welke door de eigenaresse wordt gedaan, erg leuk vooral de gesprekken welke ontstaan.

Hotel is midden in het oude beschermde stadsgedeelte gelegen, in een rustige straat.

in de oude stas

cma.pma
1-6-2010

goed hotel, goede services, goed ontbijt. midden in de oude wijk. erg gezellig en alles makkelijk te belopen. gewoon doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zen Garden in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zen Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.