Hotel Wang Fu

Hotel Wang Fu

Hotel aan zeeWeer vandaag27°12°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Wang Fu voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wang Fu in het Nederlands

midden in old town

Linda
23-2-2010

Dit hotel ga ik nooit meer heen. Het ligt prachtig midden in de oude stad. Maar alles was zo intens smerig, je schoenen bleven plakken aan de vloer. Het ontbijt bestond uit lokale pap of zoiets. Geen koffie verkrijgbaar. De kamer en badkamer waren ook te ranzig om waar te zijn. Het personeel en de bediening waren echt helemaal super, lief, aardig en behulpzaam, maar spraken geen woord Engels. Wifi was gratis.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Feb 23 2010 22:32:02 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wang Fu in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wang Fu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.