Weer vandaag23°
Hotel Treasure Harbour International Hotel Lijiang

1 review over Hotel Treasure Harbour International Hotel Lijiang in het Nederlands

het beste hotel van Lijiang, maar niet de leukste

fcnieuwbouwwijkzuid
26-8-2010

Dit hotel ligt op 3 km buiten het oude stad, en is makkelijk te bereiken met een taxi (€1,50) Geen karakterestiek hotel, maar het is wel lekker rustig. Geen barretjes met geluidsoverlast. Het hotel is echt 5 sterren waardig. (dus ook 15% service tax). een zwembad (helaas koud), een grote kamer, met groot bad. Het bad heeft een panarama view op de tv, zelf met boxjes voor het geluid van de tv. Groot bed en een balkon. Gratis WiFi. Je krijgt bonnen voor ''gratis'' te wassen, en etensbonnen die je (igv meerdere nachten) zelfs gelijk kunt verzilveren.... De afstand tot het centrum is zeker geen nadeel.

Gereisd Met partner in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Treasure Harbour International Hotel Lijiang in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Treasure Harbour International Hotel Lijiang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Treasure Harbour International Hotel Lijiang