8,3

3 reviews over Hotel Swiss Snow Inn in het Nederlands

Goede ligging

Regina
26-6-2012

Midden in het centrum van Lijiang. Eenvoudige kamers rondom een prachtige binnentuin. Kamers zijn schoon en een goede douche. Ontbijt eenvoudig maar is voldoende. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ondanks dat ze geen engels spreken,

Gereisd Met partner in juni 2012

Middenin het drukke centrum

Rob
2-5-2012

Klein hotel met een gemoedelijke sfeer. De kamers liggen rondom een binnenplaatsje. De kamers zijn niet groot, ook de badkamer is klein. Ook erg gehorig. Omdat hotel in centrum ligt, dringt ook het lawaai van de vele barretjes waar de muziek keihard aan staat door tot op de kamers. Ontbijt is goed, maar beperkt. Engels wordt nauwelijks gesproken.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

sfeervol en centraal

Ronald
18-4-2010

Midden in het gezellige, historische centrum van Lijiang gelegen. De kamer is ruim en netjes, redelijk eenvoudig met veel hout. De badkamer is wat aan de kleine kant. De kamers zijn gelegen rondom een binnenplaats, waarveel bloemen bloeien. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ontbijt oké.

Gereisd Met partner in augustus 2006

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Snow Inn in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Snow Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.