Hotel Sanhe

3 reviews over Hotel Sanhe in het Nederlands

Fantastisch Traditioneel Hotel

Florence
5-6-2012

Wij hebben hier 3 dagen overnacht, geweldig hotel een echte aanrader! Het hotel is gebouwd in de oude traditionele stijl, sfeervol, binnentuinen, chinese daken, de kamer is modern. TV met engelse zenders, heerlijke bedden, wifi op de kamer, goed werkende airco, schoon, handdoeken aanwezig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Het is eigenlijk een guesthouse dus er is geen shampoo&zeep&tandborstel aanwezig op de kamer. Ontbijt is simpel, Toast,bacon,ei, pancakes, koffie (niet in buffetvorm). Plattegrond van de oude stad ligt op je kamer. Locatie is perfect, je zit in het oude gedeelte, winkels, bezienswaardigheden, restaurants (KFC/Pizzahut) op 5 minuten loopafstand. Dragon pool 15 min lopen (Stond helaas droog vanwege weinig regen) één nadeel is dat er in de avonduren veel wordt gefeest en je tot laat last hebt van de muziek in je kamer.

Gereisd met vrienden in mei 2012

heel erg sfeervol hotelletje

Conny
3-4-2012

Het hotel is erg authentiek, sfeervol rond een binnenpleintje maar wel met genoeg modern comfort. Het ligt in het oude deel van de stad en ook dat is een bonus.

Gereisd met vrienden in Sun May 09 1999 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Heel sfeervol en authentiek hotelletje midden in de oude stad! Prima locatie en de houten kamers liggen in een binnenhofje, je merkt er niets van de drukte van de stad.

Ontbijt is vrij beperkt en eenzijdig (toast met jam, wat fruit en koffie/thee), in een restaurant aan de overkant.

Gereisd met partner in mei 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanhe in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.