Bed and Breakfast
7,5

2 reviews over Bed and Breakfast Moon Inn in het Nederlands

Mooi gelegen in de oude binnenstad

B.B.
1-10-2010

Dit mooie courtyard hotel is gelegen in de oude binnenstad van Lijiang. Smalle straatjes, rode lampionnetjes en veel sfeer. Het centrale plein is op loopafstand. Het hotel zelf is netjes en de dames doen er alles aan om je verblijf prettig en gastvrij te maken. Hoewel ze bijna geen Engels spreken kom je met handen en voeten een heel eind. De kamers zijn sober en voor Nederlandse begrippen is het sanitair niet over naar huis te schrijven. De sfeer en de locatie maken echter veel goed. Voor een klein bedrag kan je hier in de ochtend prima ontbijten.

Gereisd met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ligging in de oude stad

Jan en Christien
12-2-2010

Moon Inn is een gezellig familiehotel geheel van hout rondom een hofje. De kamers hebben een zitje aan dit hofje met planten en lampionnen. Het ligt ideaal in de oude stad. Het personeel is erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam, internet is gratis.

Gereisd met partner in oktober 2009

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Moon Inn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Moon Inn in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Moon Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.