2 reviews over Hotel Lijiang Yingxiang Gucheng Wenyuan in het Nederlands

typisch oud chinees hotel

koi1206
2-1-2011

typisch oud chinees hotel, mooie maar iets kleinere kamers, gelegen midden in het schilderachtig dorpje

Gereisd met vrienden in januari 2011
2008

Ik heb dit hotel bezocht voor mijn werk en heb hier drie nachten geslapen. Het hotel ligt echt super. Je loopt vanuit het hotel zo de winkelstraten in. Shop Till You Drop!. Kamers zijn mooi ingericht. De bedden zijn hard maar dat is in heel China zo. Heerlijk Westers ontbijt. Ook heel belangrijk. Echt een aanrader dit hotel.

Gereisd met vrienden in Thu May 29 2008 11:58:37 GMT+0000 (UTC)

• AdresNO.8 GUANGGI STREET 674100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Lijiang Yingxiang Gucheng Wenyuan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lijiang Yingxiang Gucheng Wenyuan in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lijiang Yingxiang Gucheng Wenyuan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.