Hotel Lijiang Mountain Peak

1 review over Hotel Lijiang Mountain Peak in het Nederlands

Wat een sfeertje!!!

Roel
31-5-2010

Ieder groepje kamers heeft een fantastische binnenplaats. Daardoor ontstaat een heerlijk privé-gevoel, buitengewoon! Het hotel zelf ligt prima in de oude binnenstad.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Lijiang Mountain Peak

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lijiang Mountain Peak in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lijiang Mountain Peak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.