Hotel Jade Dragon Garden Hotel

Hotel Jade Dragon Garden Hotel

5,7

3 reviews over Hotel Jade Dragon Garden Hotel in het Nederlands

2008

Dit hotel lag aan het begin van de oude stad en dus erg en

J.A.van der Hoeden
2-1-2008

Dit hotel lag aan het begin van de oude stad en dus erg gunstig.Kamer was schoon,comfortabel en niets op aan te merken.Personeel was erg vriendelijk,behulpzaam en beried iets extra's te doen zonder meteen de hand op te houden. Het eten was voortreffelijk,maar "europees eten" werd niet geserveerd

Gereisd Met partner in maart 2007
2007

Van de buitenkant ziet dit hotel er werkelijk schitterend

Ingrid
19-2-2007

Van de buitenkant ziet dit hotel er werkelijk schitterend uit. Het hotel is in een traditionele Chinese bouwstijl gebouwd. Ook het uitzicht vanuit het hotelraam was prachtig. We hadden uitzicht over de oude binnenstad in Lijiang (is niet in alle kamers het geval). De hygiëne in het hotel laat helaas sterk te wensen over. Het beddegoed was vuil (ongewassen) en de vloerbedekking goor!! In de ontbijtzaal werd volop gerookt, de vloer plakte, de tafels waren niet afgeruimd en de kwaliteit van het ontbijt was matig/slecht. Ik vind dit hotel absoluut niet voor herhaling vatbaar en raad iedereen aan een ander hotel te boeken!!!!

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Ziet er een schilderachtig, oud hotel uit, op en top en de

Fernand en Mia
26-10-2006

Ziet er een schilderachtig, oud hotel uit, op en top Chinees en direct nabij de schilderachtige oude stad. Maar er zit 'sleet' op alles en het ontbijt was helemaal op een Chinees publiek gericht. Zo hadden wij bijvoorbeeld geen brood en geen koffie.

Gereisd Anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jade Dragon Garden Hotel in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jade Dragon Garden Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.