Hotel Grand Lijiang

Hotel Grand Lijiang

7,5

2 reviews over Hotel Grand Lijiang in het Nederlands

2007

Lekker zo vanuit het Hotel de leuke winkelstraatjes in

Ruud Valk
24-5-2007

Lekker zo vanuit het Hotel de leuke winkelstraatjes in. Ook leuk om 's-avonds uit eten te gaan en te genieten van het uitdagend gezang over-en weer (dit snap je pas als je het meegemaakt hebt). Echt een leuke sfeer. Eten in het Hotel is zeer prijzig (vergeleken met de rest in China).

Gereisd Met vrienden in mei 2007
2006

Leuk hotel, vanuit het hotel loop je zo de winkelstraat 's

Franciska
1-10-2006

Leuk hotel, vanuit het hotel loop je zo de winkelstraat in, echt honderden winkeltjes, wel toeristisch. 's Avonds heerst er een vrolijke sfeer waar gezongen en gedanst wordt. Je kunt er heerlijk eten.

Gereisd Anders in oktober 2006

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Lijiang in Lijiang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Lijiang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.