Reviews over Lanzhou

Centraal Hotel met fantastische keuken

fred.steenbergen,
    24-10-2010

Dit hotel is hartje Lanzhou gelegen. Vele dingen kunnen dan ook te voet gedaan worden. Het ligt aan een groot verkeersplein. Het hotel is goed geisoleerd, maar aan de voorzijde zou ik geen raam openen. Achterzijde is rustiger maar het uitzicht is daar weer stuk minder. De keuken is uitstekend. Wij zijn hier een week geweest en hebben geen enkele keer buiten de deur gegeten. Naar een uitstekend buffet kun je voor dezelfde prijs gebruik maken van een kok die ter plekke vlees of vis op de plaat voor je klaar maakt.

Uitstekend hotel om te vertoeven

fred.steenbergen,
    24-10-2010

Goede herinneringen aan dit hotel. Zeer centraal gelegen, heel veel op loopafstand bereikbaar. Zeer de moeite waard: het eten! Naast een uitstekend en betaalbaar buffet staat er elke avond een kok vlees en vis op de plaat te bereiden en dat zit ook in de prijs! Verrukkuluk! We zijn hier een week geweest, maar hebben geen avond buiten de deur gegeten. Speelkamer voor kleine kinderen aanwezig. Prima kamers. Uitzicht is minder, maar daar boek je dit hotel ook niet voor. Hotel ligt aan een druk kruispunt maar is goed geïsoleerd. Wel is de kamer rustiger aan de achterzijde dan aan de voorzijde.