Hotel Sheraton Jiuzhaigou Resort

HotelWeer vandaag25°10°
Hotel Sheraton Jiuzhaigou Resort

1 review over Hotel Sheraton Jiuzhaigou Resort in het Nederlands

Mooi maar voor china te duur hotel

fcnieuwbouwwijkzuid
22-8-2010

Echt een 5 sterren hotel, met een warm welkom.

In Jiuzhaigou zijn bijna allemaal 5 sterren hotellen, maar laat je niet afschrikken het is het allemaal waard.

Het hotel heeft K-TV (karaoke bar), een (koud) zwembad, fitness, en diverse restaurants en cafetjes (met westerse prijzen)

Het ontbijt buffet is prima in orde, genoeg keuze

De kamer is van alle gemakken voorzien incl een groot bad (waar westerse mensen wel inpassen)

Het bed was redelijk zacht (voor chinese begrippen)

Budgettip1:haal drinken in een van de supermarktjes vlak bij het hotel

Budgettip2:eet bij een van de (erg) goedkope en lokale restaurantjes net om de hoek van het hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Jiuzhaigou Resort in Jiuzhaigou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Jiuzhaigou Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Jiuzhaigou Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.