Reviews over Hefei

aangenaam

M. van der Kleijn van den Berg,
    19-1-2013

We waren in Hilton Hefei i.v.m. het huwelijk van mijn zoon.

Waren aangenaam verrast. De ontvangst was vriendelijk, heel het personeel was vriendelijk en de kamers waren ruim, schoon en werden goed onderhouden. Ook konden we er goed eten in verschillende restaurants. Het enige nadeel was, dat je uitzicht had op de bouw van de metro die nog niet af was, maar aan de andere kant was dat ook weer interessant. Wij zouden hier zo weer heen gaan, een aanrader.

gezellig luxe hotel

van goch,
    9-6-2009

Fijn hotel met mooie ligging heel dicht bij cebtrum en mooi park. Meizhou is een mooie stad. We zijn er geweest in 1999 en in 2009. Stad is groter, mooier en groener geworden.

Hotel heeft mooi draaiend restaurant op 29e verdieping. Aardig personeel

Net buiten de gracht gelegen hotel met goed revolving op

Ferry Dubbers,
    26-1-2008

Net buiten de gracht gelegen hotel met goed revolving restaurant op de 27e verdieping.

Jarenlang mijn thuis in Hefei.

In trek bij families die adoptiekinderen komen ophalen. Shuttelservice van/naar vliegveld.

Kamers worden wat oud. Noodle restaurant met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding op 2e verdieping. Tip: park rond de stad met Lord Bao tempel.

Hefei scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews