Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Boao Inn in het Nederlands

een zeer goede "special"

Gert Kuiper
3-2-2010

Als je rust zoekt in een chinese omgeving moet je hier zijn. Het huis heeft een eerste verdieping met 4 kamers en een grote gemeenschappelijke huiskamer. Het staat aan het eind van een rustige straat. Elisabeth en Rechard zullen alles doen om je verblijf in Boao interessant en plezierig te maken. Rechard weet heel veel van het eiland. Hun ontbijt is uitbundig. Het dakterras is eenvoudig maar groot en je kunt er in voor, najaar en winter heerlijk zitten met uitzicht op zee. Het strand dichtbij is minder geschikt om te zwemmen, dat kan beter op een kilometer afstand. Wij waren er 7 dagen begin November. De wind was die week zo sterk dat we niet gezwommen hebben door de hoge golven. Fietsen in de omgeving is prachtig. Het dorp Boao heeft geen internationale hotels of restaurants, dus je moet met eten improviseren met de kaart. Elisabeth en Richard helpen je daarbij. Een fantastische plek.

Gereisd Met partner in Wed Feb 03 2010 11:27:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Boao Inn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boao Inn in Hainan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boao Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.