Hainan

Reviews over Hainan

Wij (gezin,2 kinderen)zijn 3 dgn geweest

Cheung
    14-2-2005

Wij (gezin,2 kinderen)zijn 3 dgn geweest. Met recht kan men spreken van "het Hawaii van het Oosten. Mooie strand met koraalriffen,ideaal voor de watersporters. Luxe resorts met alles er op en eraan Wat betreft cult. wordt er zat aangeboden,van lokale huisnijverheid tot industr.parelkwekerij. Op het eiland worden,dankzij het trop.klim., een scala aan landbouwprodukten verbouwd zoals zwarte peper,thee,koffie etc.De keuken biedt een enorme keus aan smakelijke gerechten, die vers worden bereidt. Kortom: het waren 3 prinsheerlijke dagen...!!!

minpunt -het weer is erg warm en de luchtvochtigheid hoog (vooral in de zomer); dus benauwd en kletsnatte kleding van het zweten (veel drinken) -de lokale verkopers van snuisterijen zijn erg opdringerig

Gereisd Anders in februari 2005

Zeer goedkope en nette jeugdherberg ik Sanya (zuiden), op

dries
    13-2-2005

Zeer goedkope en nette jeugdherberg ik Sanya (zuiden), lekker weinig westerse toeristen op een aantal russen na, goedkoop seafood en er is een prachtig regenwoudresord. Het snorkelen tussen de prachtige koralen is ronduit fantastisch.

Gereisd Anders in Sun Feb 13 2005 23:22:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hainan scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews